Jegger - Zabudowy i przyczepy samochodowe

Praca - Wsparcie IT (Rawicz)

Firma 7Technology z Rawicza poszukuje pracownika na stanowisko Wsparcie IT - Help - Desk.


Obowiązki: 

  • Help Desk – sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • wsparcie użytkowników
  • obsługa systemu ServiceDesk
  • zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
  • Help Desk – dla użytkowników systemów zarządzania produkcją
  • nadzorowanie komputerów przemysłowych
  • nadzorowanie wag i urządzeń etykietujących, skanerów kodów kreskowych, fotokomórek i anten radiowych
  • nadzorowanie pracy urządzeń do monitoringu – kamery, serwery monitoringu
  • Help Desk – dla użytkowników systemów Comarch CDN XL, SAP
  • obsługa zdalna użytkowników Citrix, SMS2003, Novell Zen, TeamViewer.

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie z systemami Microsoft, Windows 7, XP
  • dobra znajomość konfiguracji typowych usług, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, DNS/ DHCP/Active Directory(znajmomość tematów)
  • doświadczenie w konfiguracji środowiska LAN, WAN
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
  • umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenie
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) prosimy przesłać na adres praca@7technology.pl 

Innowacyjna Gospodarka