Obowiązki:
- Help Desk – sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- wsparcie użytkowników
- obsługa systemu ServiceDesk
- zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
- Help Desk – dla użytkowników systemów zarządzania produkcją
- nadzorowanie komputerów przemysłowych
- nadzorowanie wag i urządzeń etykietujących, skanerów kodów kreskowych, fotokomórek i anten radiowych
- nadzorowanie pracy urządzeń do monitoringu – kamery, serwery monitoringu
- Help Desk – dla użytkowników systemów Comarch CDN XL, SAP
- obsługa zdalna użytkowników Citrix, SMS2003, Novell Zen, TeamViewer.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenie z systemami Microsoft, Windows 7, XP
- dobra znajomość konfiguracji typowych usług, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, DNS/ DHCP/Active Directory(znajmomość tematów)
- doświadczenie w konfiguracji środowiska LAN, WAN
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenie
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) prosimy przesłać na adres praca@7technology.pl